BLOG dla każdego Blogera

Wskrzeszam starego bloga, dlaczego? Bo jest 01:35 i nie chce mi się spać, bo stoi pusty a cały czas generuje ruch który się marnuje. To efekty ostatnich działań ...  Nie, nie, ja nie o tym, tutaj nie znajdziecie nic w temacie pozycjonowania, kampanii reklamowej, content marketingu itd.
W tym miejscu będą informacje o trendach w web designie, porady, nowinki, tutoriale i dużo darmowych materiałów do wykorzystania u siebie na blogu np.: mockupy, motywy, szablony, fonty, i wszelkiego rodzaju grafiki w najróżniejszych formatach.
Będą też poradniki i tutoriale jak to wszystko ugryźć i właściwie wykorzystać.

Może przyjrzymy się Topowym Blogom w Polsce i na świecie? Podpatrzymy jaki kierunek obrali i jak duży nacisk stawiają na własny styl.

Większość materiałów będzie uniwersalna (nie licząc motywów i wtyczek), nie ważne czy masz WordPressa czy Blogspota czy inną platformę. O dobry wizerunek trzeba dbać w dobrym stylu.

P.S Ten blog nie jest wyznacznikiem piękna, on ma być praktyczny i pomocny.

Jakieś komentarze?

3 komentarze:

  1. Anonimowy13:54

    Na poście jest godzina 0:59 :P
    Też chce założyć nowego bloga, czekam wiec na dużo fajnych szablonów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po godzinie 24:00 jak przejrzałem statystyki Analytics doszedłem do wniosku że podejmę się reaktywacji. Wybranie i postawienie nowego szablonu, konfiguracja i lekkie modyfikacje wraz z tym postem zajęły mi 2 godziny.
    Pierwsze szablony pojawią się jeszcze w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog powodzenia, zbieram wiedze i zakładam swojego.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.